Udany debiut etoto?

8 listopada 2017

Oceń artykuł

Na rynku usług bukmacherskich wciąż pojawiają się nowi gracze. Stosowane przez nich sposoby na przyciągnięcie uwagi i zdobycie bazy klientów stale się zmieniają, chociaż na pewno nie jest łatwo przeciągnąć na swój portal osobę zadowoloną z dotychczasowego operatora. E toto zakłady bukmacherskie zadebiutowały w Polsce w 2011 roku, a więc stosunkowo niedawno.

Firma opiera się przede wszystkim na obecności w sieci, a wyróżniające ją propozycje i oferty dla typerów to m.in.:

  • atrakcyjniejsze niż u konkurencji kursy na czołowe wydarzenia sportowe
  • możliwość obstawiania na żywo, w trakcie trwania wydarzenia sportowego
  • opcja negocjowania kursu
  • bardzo wysoki jak na polskie warunki bonus polegający na podwojeniu wpłaconego depozytu nawet do kwoty 500 złotych

Debiut etoto bez wątpienia nie był spektakularny, a ponieważ firma obecna jest przede wszystkim w Internecie, trudno mierzyć jej markę poprzez ilość punktów stacjonarnych. Z czasem jednak i kolejnymi miesiącami grupa typerów korzystających z etoto znacząco wzrosła, co z pewnością w dużej mierze wynika z możliwości negocjowania kursów oraz faktu, że etoto nawet bez tej funkcji proponuje konkurencyjne i opłacalne kursy, które kuszą zawodowych typerów.

Chociaż etoto nie wyprodukowało własnej aplikacji mobilnej, to strona www operatora jest bardzo dobrze wyświetlana i obsługiwana z pozycji przeglądarki internetowej, także na urządzeniach mobilnych. Dominującą dyscypliną sportową jest oczywiście piłka nożna, ale firma umożliwia także obstawianie innych popularnych gier, takich jak koszykówka, tenis, siatkówka, hokej, boks, piłka ręczna, ale również – co bardzo innowacyjne – wydarzenia ze świata sportu elektronicznego.