Nowości z rynku Ambasadorów - kto z kim zaczął współpracę?

19 marca 2018

etoto - zakłady bukmacherskie - ambasadorzy
Facebook20
Twitter20
Instagram20
Follow by Email

Swoją popularność wśród graczy legalne zakłady bukmacherskie budują przede wszystkim poprzez rzetelną, godną zaufania ofertę. Jednym z elementów tej atrakcyjności stało się pozyskiwanie tzw. ambasadorów, czyli znanych postaci ze świata sportu, reklamujących swoją twarzą daną firmę bukmacherską. W pierwszych tygodniach 2018 roku szczególnie aktywne są dwie spośród nich. Zakłady EToto do współpracy zaprosiły trzy osoby, których nie trzeba bliżej przedstawiać chyba komukolwiek, kto choć trochę interesuje się piłką nożną.

Ale tak pokrótce – Mateusz Borek to ikona Polsatu Sport i jeden z najpopularniejszych komentatorów piłkarskich (a także m.in. sportów walki), Roman Kołtoń jest dziennikarzem współkomentującym w roli eksperta z Borkiem wiele meczów czy wygłaszający swoje fachowe spostrzeżenia w studiu Cafe Futbol, Tomasz Hajto to były piłkarz, wielokrotny reprezentant Polski, a później trener, próbujący swoich sił w roli klubowego menedżera, również intensywnie udzielający się w Polsacie Sport. Natomiast forBet, który pod koniec ubiegłego roku pozyskał do współpracy kończącego powoli swoją bogatą futbolową karierę Artura Boruca, zaangażował na początku lutego dziennikarza Bożydara Iwanowa, od wielu lat komentującego mecze piłkarskie w Polsacie Sport.

Czyli koledzy z Polsatu stali się ambasadorami innych buków. W tym samym czasie, co Iwanow, z forBet związał się bokser Andrzej Fonfara – były mistrz świata kategorii IBO w wadze półciężkiej. Co na taką ofensywę w pozyskiwaniu znanych twarzy odpowiedzą pozostali bukmacherzy? Zapewne przekonamy się w najbliższych miesiącach.