Betfan, nowy bukmacher na rynku

18 maja 2019

Betfan kierowany przez byłych managerów Forbetu i Totolotka

Byli menedżerowie ForBETu i Totolotka współtworzą Betfan.

Na polskim rynku bukmacherskim rozpoczyna działalność nowa firma Betfan, która koncentruje się na działaniach wyłącznie w Internecie. Dyrektorem marketingu Betfan został Jakub Świsłowski. Autorem identyfikacji i komunikacji wizualnej marki jest Mamastudio.

Obok możliwości obstawiania wyników sportowych, na żywo i esportowych, Betfan ma oferować szeroki zakres zakładów na rozrywkę, obejmujących tematy okołosportowe, a także z obszaru mediów, polityki, show-biznesu, ekonomii czy nawet pogody. Firma w ciągu 3-4 lat chce znaleźć się w gronie pięciu największych licencjonowanych firm bukmacherskich w Polsce.

– Chcemy zmieniać postrzeganie zakładów bukmacherskich. Dlatego nie skupiamy się wyłącznie na wydarzeniach sportowych i ich wynikach, bacznie obserwujemy otoczenie i proponujemy naszym fanom zakłady odpowiadające różnorodnym zainteresowaniom. U nas można obstawić niemal wszystko. Aby nie tworzyć dodatkowych barier, bierzemy na siebie zapłatę podatku od gier, a każdy nowy gracz może skorzystać z najwyższego na rynku bonusu powitalnego o wartości 3 tys. zł – wyjaśnia Piotr Sienkiewicz, prezes zarządu Betfan. Ma proponować miesięcznie ponad 1,5 mln różnych zakładów. Hasłem przewodnim marki jest „Nie grasz, nie wygrasz!”. – Naszym założeniem jest ciągły rozwój oferty i zdobywanie coraz silniejszej pozycji na rynku. Nie chcemy jednak podążać utartymi schematami, ale poprzez nowoczesne formy komunikacji, szybkość, aktualność i profesjonalizm, dostarczymy graczom unikatowych wrażeń i emocji związanych z obstawianiem różnorodnych wydarzeń. Chcemy być symbolem bukmachera XXI wieku na polskim rynku – komentuje Sienkiewicz.

Dyrektorem marketingu Jakub Świsłowski Betfan jest dziesiątym podmiotem na polskim rynku bukmacherskim online. To spółka ze 100 proc. polskim kapitałem.Pełniący funkcję prezesa zarządu Piotr Sienkiewicz pracował wcześniej w ForBET i Totolotku. W tym ostatnim miał okazję współpracować z odpowiadającym w Betfan za działalność operacyjną Grzegorzem Kiczko. Doświadczenie w ForBET i Totolotku zdobywał również Jarogniew Muszyński, stojący na czele IT. Dyrektorem marketingu Betfan jest Jakub Świsłowski, który związany był m.in. z Onetem, Agorą i PGNiG.

BukmacherBONUSOferta specjalna
Bonus standardowy: 100 zł
Nasz bonus: 125 zł + 1000 zł bonus

Kod bonusowy: PREZENT125

Odbierz
Bonus standardowy: 1200 zł
Nasz bonus: 1200 zł + 25 29 zł freebet + 30 zł zakład bez ryzyka

Wybór graczy

Odbierz
Bonus standardowy: 500 zł
Nasz bonus: 100% bonus do 500 zł + 100 zł (20000 punktów)

Kod bonusowy: PREZENTPZB

Odbierz
Bonus standardowy: 500 zł
Nasz bonus: 500 zł CASHBACK

Kod bonusowy: PREZENT500

Odbierz
Bonus standardowy: 3000 zł
Nasz bonus: 3000 zł

Kod bonusowy: PREZENT

Odbierz
Bonus standardowy: 2000 zł
Nasz bonus: 2100 zł (2000 zł + 100 extra)

Kod bonusowy: PREZENT

Odbierz
Bonus standardowy: 1000 zł
Nasz bonus: 1000 zł

Kod rejestracyjny: PREZENT

Odbierz
Bonus standardowy: 1500 zł
Nasz bonus: 1500 zł + 20 zł FREEBET

Kod bonusowy: PREZENT

Odbierz
Bonus standardowy: 760 zł
Nasz bonus: 760 zł + 10 zł FREEBET

Kod bonusowy: PREZENT

Odbierz

Właścicielem spółki jest grupa kapitałowa Chałas i Wspólnicy. Autorem projektu identyfikacji i komunikacji wizualnej nowej marki na polskim rynku bukmacherskim jest Mamastudio. Agencja zaprojektowała również strony desktopową i mobilną, przez które Betfan prowadzi swoją działalność. – Nowoczesny design jest jednym z elementów, który wyróżnia nas na tle rynku. Wypracowana wspólnie z Mamastudio identyfikacja wizualna podkreśla kluczowe atrybuty naszej marki. Bazuje na przyjaznych, tożsamych z nią kolorach – zielonym symbolizującym nadzieję i żółtym, przywołującym radość, zabawę i optymizm. Jednocześnie ostre kształty zaznaczają dynamizm, który charakteryzuje wszystkie nasze działania – komentuje Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu w Betfan. Pod jego kierunkiem wewnętrzny zespół firmy prowadzi komunikację marketingową, w tym działania w obszarze kreacji, content marketingu i social media. Zakupem mediów zajmuje się agencja Pure Play. Działania PR koordynuje agencja Practum Consulting.

Betfan, nowy bukmacher na rynku
5 (100%) 1 vote[s]